Allmänt

Vår erfarenhet inom trafikskoleyrket börjar redan 1990!
Vilket innebär att vi har över 30 års erfarenhet i branchen.

Hos oss tar du körkort till rimligt pris genom effektiv och seriös utbildning. Tack vare flexibla utbildningspaket kan vi erbjuda lägre totalkostnad men fortfarande med samma höga kvalitet.

Normalt kör du två eller tre gånger i veckan beroende på hur snabbt du vill ha ditt körkort. Övar du även privat är det bra med lite tid mellan körlektionerna så du hinner träna ordentligt. Hos oss på Bergmästarens Trafikskola är din handledare välkommen att åka med för att vi ska kunna samarbeta effektivt tillsammans.

Vår teoriundervisning består både av lärarledda lektioner och webbtester. Den webbaserade teorin når du varhelst du önskar – från mobilen, din dator eller läsplatta. Vi har även hörstöd till teorin.
Behöver du ytterligare hjälp med teorin så kan vi även hjälpa till med enskild, muntlig teori.

Professionell utbildning behöver inte bli dyrare än lågbudgetalternativen men är alltid bättre!

Välj Bergmästarens Trafikskola för ditt livs viktigaste utbildning!

STR-godkänd trafikskola

Bergmästarens Trafikskola är en, av STR, godkänd trafikskola, vilket innebär att vi uppfyller följande krav och riktlinjer från STR.

• Du erbjuds en dokumenterad plan över din utbildning
  • Du erbjuds en kostnadsberäkning av din utbildning
  • Din privata handledare ges möjlighet att åka med under vissa körlektioner
  • Du erbjuds utbildning i riskmedvetenhet & övning i svårare trafiksituationer