Ta körkort på avbetalning

Tillsammans med SVEA EKONOMI har vi tagit fram ett enkelt sätt att dela upp din betalning.

Alla körkortselever har möjligheten att dela upp sin betalning utan ränta.
På detta sätt slipper man fundera om det finns tillräckligt med kontanter i plånboken när det behövs t ex fler körlektioner.

Varje månad betalar du en mindre summa tills köpet är betalt. Hur mycket du vill betala i månaden bestämmer du själv genom att välja återbetalningstid.

För att beräkna din månadskostnad delar du inköpsbeloppet med antalet månader du vill delbetala på. Kampanjavgift (uppläggningsavgift som kommer på den första avin) och aviseringsavgift tillkommer.

När du bestämt dig för att dela upp din betalning tar du kontakt med personalen på trafikskolan som hjälper dig med din ansökan.
SVEA EKONOMI gör en kreditprövning och lämnar besked direkt.

För att beviljas kredit måste du uppfylla basvillkoren:
* Vara 18 år fyllda
* Inga betalningsanmärkningar
* Mantalsskriven i Sverige sedan minst ett (1) år

För många studenter kan det vara svårt med finansieringsmöjligheter då fast anställning och inkomst är ett krav hos många finansbolag. Genom samarbetet med SVEA EKONOMI har vi öppnat en möjlighet för dig som är student.
Kontakta personalen på trafikskolan för mer information.

Föjande avbetalningsupplägg finns att välja mellan:
* 6 månader
* 12 månader