Skulle du av någon anledning behöva avboka din intensivutbildning kan det ske fyra hela veckor innan beräknad kursstart (ex om du är inbokad v 10 måste du senast avboka kursen under v 5). Dock debiteras 10% av kurskostnaden vid avbokning. Avbokningen måste ske under skolans öppettider, ej kvällar eller helger.

OBS!! All avbokning måste ske genom personlig kontakt med skolan, ej SMS, e-post eller liknande.

Skulle du dröja längre med din avbokning, eller glömma att avboka, debiteras du en avgift om 3 000 kr för skolans arbete samt att vi nekat andra elever tillträde till utbildning.

En administrativ avgift på 10% av kurskostnaden tillkommer alltid vid en avbokning, utöver övriga avgifter.

Avbokar du sent och uppger sjukdom som anledning kräver trafikskolan in ett giltigt läkarintyg från dig.